Nem hülye a "Manó bácsi", na! Mert mit is mondott az egyik kommentelő által „dilinyósnak” nevezett öreg? Hát először is azt, hogy a BKV vezetői marhák, de ezt az utóbbi napok hírei alapján szerintem visszavonná.
Nem hülye a "Manó bácsi", na! Mert mit is mondott az egyik kommentelő által „dilinyósnak” nevezett öreg? Hát először is azt, hogy a BKV vezetői marhák, de ezt az utóbbi napok hírei alapján szerintem visszavonná.
Másodszor azt, hogy a MÁK a megállóhelyek… de ez most lényegtelen.
Viszont azt is mondta, hogy:
„Mert ezek nem értik, hogy az emberek A-ból B-be jutni a legkevesebb átszállással szeretnének.
Mert ezek nem értik, hogy az átszállások száma relatíve növelik az utazás költségét és időtartamát.
Mert ezek nem értik, hogy az emberek nem csak az veszik figyelembe, hogy mi a legrövidebb út, hanem azt is, hogy mi a legkényelmesebb...
...Szóval átszállás. Jogosnak érzi azt, hogy ugyanannyit fizet két megállóért, mint tízért? Ugye hogy nem? Mégis ezek a marhák azt erőltetik, hogy minél többször szálljon át az ember...”
Meg azután, azért is morgott valamit, hogy anno kisebbségben maradt a kötött pályát preferálókkal együtt.
Erre most mit ír a sajtó?
A HVG június 17-én azt írja, hogy „Egyetértett kedden a Főpolgármesteri Kabinet azzal a javaslattal, hogy az 1-es és a 3-as villamost döntően EU-forrásból 2011 végéig hosszabbítsák meg”. (itt)
Basszus, mégis (fel)támad a kötött pálya?
Vagy csak rájöttek, hogy nem minden kritika célja a főpolgármester megbuktatása?
Gratulálok! Ideje volt.
Ma meg a Hírszerzőn olvasom, hogy azt nyilatkozta a Regőczi Miklós, a BKV főkommunikátora, hogy „A tapasztalatok azt mutatják, hogy a résztvevők kétharmada gyakrabban járna BKV-val, ha több P+R parkoló lenne, és ha a közösségi közlekedésért az utazás hosszával arányosan kellene fizetni. A megkérdezettek fele gyakrabban utazna a BKV járataival, ha sűrűbben járnának, ha kisebb lenne a zsúfoltság a járműveken és ha kevesebbszer kellene átszállni.” (itt, már ha a kutatás része is érdekel valakit)
Na, ezt összehasonlítva a sztrájk fenyegetettség előtti paraméterkönyvvel - ami ugye leginkább a járatritkítást/megszüntetést preferálta - azon gondolkodom, hogy mi a bánatos lótüdőért nem lehetett előbb – még a sztrájk előtt – elkészíteni ezt a tanulmányt?
Ha meg kész volt, akkor ki a franc dugta el jó mélyen az íróasztal fiókjába?
Legfőképpen miért?